Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Fijn weekend! Enjoy nature (week 12-2025)
Vanmorgen hebben we een gezellige en ontspannen meet & greet gehad met de deelnemers van de JBN academie. Het was een prachtige, zonnige ochtend – perfect om elkaar beter te leren kennen in een informele sfeer.
Naast gezellige gesprekken en het delen van ervaringen, hebben we de fotogenieke bosanemoontjes gefotografeerd.
Ps wil jij ook lid worden van de JBN academie? Meld je dan nu aan en maak gebruik van de mooie voorjaarskorting. Misschien ben jij er dan de volgende keer ook bij.
Fijn weekend!



Comments (0)