Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Fijn weekend! Enjoy nature (week 11-2025)
Vanmorgen hebben Herbert en ik weer een mooie tocht met de JBN sloep mogen verzorgen. We werden verrast met een prachtige nevel op het water en als we dan op het juiste tijdstip op de juiste plek varen, dan kunnen we de heerlijke sfeer van die vroege Biesbosch vast leggen in de foto’s.
Fijn weekend!



Comments (0)