Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Weekend! (Week 5_2019)
Tijdens de sneeuw op dinsdag vorige week kon ik helaas niet op pad met de camera. Gelukkig bleef de sneeuw even liggen en kon ik woensdag alsnog in winterse omstandigheden fotograferen. Ik was met de Canon 70-200mm bezig om landschapsfoto’s te maken, toen ineens deze ree in beeld kwam. Wat een geluk.
Fijn weekend!

Comments (0)