Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Weekend! Enjoy nature (week 14_2020)
Jaaa, ze zijn er weer, de mooie oranjetipjes. Door alle drukte rond de lancering van de JBN academie afgelopen week heb ik nog geen gelegenheid gehad om ze te zoeken en te fotograferen. Maar volgende week ga ik zeker mijn geluk beproeven.
Daarom vooralsnog maar even een foto van vorig jaar.
Hoe ik deze foto en andere vlinderfoto’s maakte, staat uitgebreid omschreven in de academie ?.
Hopelijk kan je genieten vanaf je balkon of de tuin: fijn en zonnig weekend gewenst!

Comments (0)