Skip to content
Highkey heideblauwtje

Wat is het mooi op de heide….

Voor  de workshops, die ik verzorg voor VlinderReizen, ga ik altijd eerst zelf een paar de gebiedjes opzoeken en verkennen. Gelukkig was er veel moois te vinden op de heide. Kijk en oordeel zelf ;)

Ps de eerste workshops op de heide zijn achter de rug en er zijn prachtige foto’s gemaakt door de deelnemers. Kijk maar in de facebookgroep VlinderReizen.

Comments (1)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Back To Top