Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Fijn weekend! Enjoy nature (week 20-2025)
In tegenstelling tot vorig jaar heb ik dit voorjaar al meer vlinders gespot én kunnen fotograferen. Hopelijk zet deze positieve trend zich voort, zodat we straks in juni ook weer volop kunnen genieten van de prachtige heideblauwtjes.
Dit zou allereerst goed nieuws zijn voor de natuur – én wie weet betekent het ook dat de langverwachte workshop eindelijk kan doorgaan 😉
Voor nu heb ik in elk geval genoten van het fotograferen van de mooie grote koolwitjes.
PS: Lijkt het je leuk om mee te doen aan een workshop vlinders fotograferen, specifiek gericht op de heideblauwtjes? Meld je dan hier – vrijblijvend – aan voor de maillijst. Als de workshop doorgaat, krijg jij als eerste een bericht in je inbox.
Fijn weekend


Comments (0)