Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Fijn weekend! Enjoy nature (week 10-2025)
De balts van de futen is weer volop bezig. Wat is het toch mooi om dat van dichtbij te mogen meemaken vanuit de JBN sloep. Zeker als er zo’n mooi sfeer hangt in de Biesbosch op een mistige ochtend.
Fijn weekend!
Ps ik heb een klein stukje gefilmd, als je leuk vindt kan je dat bekijken op Instagram of TikTok.


Comments (0)