Skip to content
Beleef de Biesbosch met JBNfotosloep

Weekend! Enjoy nature (week 36)

Deze week nogmaals een foto, die ik maakte vanuit onze JBNfotosloep. Een mistig stukje Biesbosch met opkomende zon. Was weer een heerlijk ochtend.

Fijn weekend!

Comments (0)

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Back To Top