Tijdens een Midzomer Vroege Ochtendtocht met de JBNsloep kwamen we deze jonge meerkoetjes tegen. Al…

Weekend! Enjoy nature (week 36)
Deze week nogmaals een foto, die ik maakte vanuit onze JBNfotosloep. Een mistig stukje Biesbosch met opkomende zon. Was weer een heerlijk ochtend.
Fijn weekend!

Comments (0)